
Complimenten, ideeën of tips
In onze organisatie vinden we een open feedbackcultuur erg belangrijk. Het is voor iedereen leuk om complimenten en signalen van tevredenheid te mogen ontvangen. Met een complimentje kan je ons laten groeien. Maar wij staan ook steeds open voor tips die onze werking kunnen verbeteren.
Heb je complimenten, ideeën of suggesties, spreek ons gerust aan of geef je aanbevelingen door via onderstaand formulier.
Ontevredenheid of klacht
We vinden het belangrijk dat ontevredenheden een plaats kunnen krijgen zodat we ermee aan de slag kunnen gaan. Indien je ontevreden bent over iets, laat dit dan zeker weten aan onze medewerkers. Wij bekijken graag samen met jou hoe een ontevredenheid kan worden verholpen.
Als overleg met de medewerkers toch niet lukt, kan je je ontevredenheid of klacht via onderstaand formulier indienen. Bij het indienen van een klacht wordt de officiële klachtenprocedure in werking gesteld.
Hier kan je onze klachten procedure lezen: Klachtenprocedure_Spoor56.pdf


Extern een klacht indienen
Voldoet de interne klachtenprocedure niet of wens je meteen een externe klacht in te dienen, dan kan dit bij een aantal personen/instanties (bij je aanmelder / consulent, het kinderrechtencommissariaat, Opgroeipunt of bij de de politie wanneer het om een misdrijf gaat, …)